Hejhej

Sent.. Jag vet. har inte skrivit på ett tag. Förlåt.. Men jag har knappast några läsare, så det att jag inte skrev på ett tag verkar vara slappt.  Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Akcent - Kylie. Inget sepciellt med låten, men ibland kan den vara bra.. Jo, det är så att jag är hundvakt åt min systers kompis. Hon och hennes familj åkte till Tallinn i fredags, och de gav mej en hund. Hon heter Weera, min hund. Har haft henne sen torsdag, och hon ska hem imorgon, alltså söndag. Vi har haft hur kul som helst :) Åhh, nu spelas det en gammal låt i mina hörlurar.. Aqua - Lollipop. Den är riktigt bra :) Jag är lite trött, men ska nog snart ut med Weera, men hon sover på golvet så det verkar lugnt. Idag har vi suttit i solen hela dan på terassen och lyssnat på radio. Skönt!

Vi hörs ;)  /Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0