Hemma igen!

Halloj landkrabbor! Nu var jag hemma från skären 8D
Det var faktiskt det näst roligaste jag gjort på dethär sommarlovet! :3
Jag var på en holme i Ingå skärgård med mina två kompisar. Först skulle det bara vara jag och Alexandra vara där, men sen kom Emilia med oss! Det blev jättekul! Emilia tog sitt första dopp i havet det här året.
Det kändes faktiskt jätte kallt fast det var hela 23 grader varmt! Vi åt plättar på kvällen! Jättegott. Vi sov på vinden i huset och gissa vem om vaknade först? Jo, jag .__.  Var säkert uppe i en timme, och sen vaknade Alexandra, sedan Emilia. Vi åt frukost och gick sedan ut för att ta ett morgondopp. Skönt! Sen gick vi in i skogen för att plocka blåbär! (: Vi tyckte det fanns så lite, så vi rodde in på grannholmen som var Alexandras mosters holme, och där plockade vi så mycket blåbär att det skulle räckt till en blåbärspaj! Men tyvätt fick vi ingen paj, eftersom det skulle vara mat, och vi inte skulle hunnit göra pajen, eftersom  det fanns så lite tid.. Så vi vispade grädde och åt blåbär med grädde! 8D Gotteli-gott!  Haré bra! :)  //Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0