Söndag kväll (;

Tjena bloggen! (:
det blev nu ett inlägg på kvällen.. varför? Jo, jag har glömt bort er, dumt av mej. Jag har spelat sims, riktigt intressant, tog några fädiga familjer och ändrade lite på deras hus. Jo, och Weera åkte hem idag ;< Men riktigt kul hade vi med henne. Haha, när hon märkte att Jannica kom in i huset, så glömde hon mej och mamma, hon skulle bara HEM! Det var jätteroligt att ta hand om en hund, när man fick stiga upp klockan 6 för att gå ut med hunden.. Nå, där var en förtitt på hur det är att ha hund! Jag kommer att åka med en kompis till en holme, kan bara skriva ett inlägg på måndagmorgon och tisdag eftermiddag, sen borde allt vara som vanligt... Åh, duschade nyss, var så svettig... Men vädret!? 30 grader just nu, men mitt på dan var det ju varmt upp till tusen!
Men vi bloggar senare! Ses sen! (:
/Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0