Monday again :)

Juni, sadu? Som oktober. Svinkallt där ute. Ingen inspiration till bloggen. - Suck - Ja-aa ni. Man kommer inte på nåt, eftersom man inte gjort något, eftersom det är sånthär oktober-väder. Ååh, blir ni inte också less på dettä väder? Japp, men slutsnackat om väder, och till mina dramatiska stunder. Jag fick veta att man ska operera in en grej* i mitt ben. Jag har verkligen ingen aning om varför, för läkarensord var lite skumma. Men det vet jag, att jag har fel i lederna, och att jag står fel. Sedan hittade läkarna ett fel i min rygg, i nedredelen av den. Jag ska på magnetröntgen igen. Jag var ute och fotade idag, [Yaaay] och såklart bara på vår gård. Jag flyttade över dem till datorn, pimpade lite på en i Fotoflexer och den blev ganska snygg. Tur att min syster visade dendär sidan, eftersom jag inte har photoshop på denhär datorn. [ÅÅÅH] Tittade nyss på The Simpsons, åh, Bart fick en flickvän. Ja, nu var det slutbloggat för idag - vi hörs!

* = Typ nåt som hjälper mig att växa rakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0